Friday 3 February 2017

Apricon : Penawar Kanser

Jika disebut mengenai penyakit kanser, ia boleh dihidap oleh sesiapa sahaja tidak kira bangsa dan status.
Merujuk kepada data, kanser merupakan antara penyebab utama kematian di seluruh dunia dimana 40,000 kes kanser dikesan setiap tahun di Malaysia dengan 1 daripada 4 rakyat menghadapinya.

Pakar pemakanan dan perubatan dari seluruh dunia mengakui, faktor pemakanan merupakan antara penyumbang utama kepada kanser.
Ini kerana di zaman yang serba moden dan canggih ini, setiap hari kita tidak terlepas dari pengambilan makanan yang merupakan agen kepada kanser.
Menurut mereka, hampir 90 peratus makanan yang diambil bersifat asid dan mengandungi kandungan aditif yang tinggi seperti pewarna dan perasa tiruan, pemanis buatan, pengawet dan pelbagai lagi campuran bahan kimia yang merbahaya untuk kesihatan dan boleh menyebabkan kanser.



 BIJI APRIKOT YANG KAYA DENGAN VITAMIN B17  MAMPU  UNTUK MENCEGAH  KANSER DAN MERAWAT  KANSER DAN JUGA  PELBAGAI PENYAKIT LAIN.




BIJI APRIKOT DAN KHASIAT BIJI APRIKOT.

Biji aprikot merupakan kumpulan nut dan seed ( kekacang dan bijirin ). Tidak ada bezanya dengan kumpulan kekacang dan bijirin yang lain. Apa yang membezakanya adalah kandungan khasiat didalamnya yang sangat luar biasa, terutama Apricot Organik . Dalam bahasa nutrient, Biji Apricot ini di sebut mengandungi Amigdalin, yang juga dikenali sebagai vitamin B17. VitaminB17 ini dapat membantu membunuh sel- sel kanser dalam badan kita, Hasilnya dapat membebaskan diri kita dari serangan penyakit kanser ini .

Amigdalin (Vitamin B17) dapat di perolehi didalam beratus-ratus jenis tumbuhan . Dalam diet pemakanan kita harus ada B17. jika tiada vitamin B17 dalam diet pemakanan, anda boleh di hidapi penyakit kanser. Selain dari Apricot Kernels, Vitamin B17 juga boleh di perolehi dari badam pahit (amigdalin mempunyai rasa pahit - badam manis tidak mengandungi B17 ), epal pips, benih-benih anggur, sekuang, buah beri, ubi kayu, biji buah oren dan biji benih yang lain.

Terdapat banyak cara yang anda boleh gunakan untuk melawan kanser. Salah satu ialah dengan cara membina sistem imun supaya ia menjadi sangat kuat dan dapat melindungi anda dari kanser. Satu lagi adalah menggunakan supplement with antioxidants yang dapat melawan carcinogens dalam badan anda. Bagaimanapun, Vitamin B17 menggunakan cara yang sangat unik. Yaitu secara langsung menyerang sel kanser ( directly attacks cancer cells). 


APRICON FARMAS HEALTH 

Apricon Farmas Health adalah produk terunggul di Malaysia dengan formulasi hebat 100 peratus biji aprikot yang dikisar halus dengan kawalan famaseutikal tinggi tanpa sebarang campuran bahan kimia bagi mengekalkan kandungan Vitamin B17 paling optimum, yang amat diperlukan oleh manusia untuk meningkatkan sistem ketahanan dan imunisasi tunuh badan.


Sementara itu, Presiden Kelab Prostar Malaysia, Dr. Ismail Lasa berkata, "Apricon Farmas Health kaya dengan vitamin B17 dan dapat membantu meningkatkan kecergasan seseorang sekaligus mengurangkan kebergantungan terhadap ubat-ubatan.

Produk Apricon Farmas Health tidak perlu diragui kerana telah mendapat kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia dan kini boleh mendapatkan di pasaran.


APRICON adalah produk makanan kesihatan yang dikeluarkan oleh TK FARMAS SOLUTION & INDUSTRIESAPRICON mengandungi 100 peratus aprikot kernel yang kaya dengan Vitamin B17 dikenali juga sebagai Amygdalin atau Laetrile. Ia akan dikisar halus setelah menjalani proses sinaran UV bagi menyingkirkan bekteria, kulat dan radikal bebas.

Vitamin B17 juga mampu meningkatkan sistem imunisasi dan daya ketahanan tubuh badan serta mampu meningkatkan kecerdasan dan tahap kesihatan seseorang individu. 

Komponen Vitamin B17 atau Amygdalin berfungsi sebagai agen kimoterapi semula jadi yang mampu mengawal pertumbuhan sel tidak normal yang tidak terkawal secara efektif.

Berdasarkan kajian saintifik dan ujian klinikal yang dilaksanakan, Vitamin B17 atau Amygdalin mampu merawat dan memulih masalah sistem metabolik dan menstabilkan sistem tubuh badan yang berfungsi secara tidak normal. Untuk maklumat lanjut boleh layari :- http://www.farmashealth.com.my/







No comments:

Post a Comment